DATE ȘI ECHIPAMENT.

F 900 R.

Purist, nedeghizat, atletic: chiar și la prima vedere, acest roadster dinamic pare că nu se oprește niciodată. Are un motto, exact ca tine: #NeverStopChallenging. Manevrabilitatea sa directă și precisă garantează plăcerea pură a pilotajului. Află totul despre datele tehnice și despre echiparea standard aici.

DATE TEHNICE

Motor
Tip
motor cu doi cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat
Alezaj/cursă
86 mm x 77 mm
Capacitate cilindrică
895 cc
Putere maximă
77 kW (105 CP) la 8.500 rpm
Putere maximă (A2)
70 kW (95 CP) la 8.000 rpm | Reducerea puterii OE: 35 kW (48 CP) la 6.500 rpm
Cuplu max.
92 Nm la 6.500 rpm
Cuplu max. (A2)
88 Nm la 6.750 rpm | Reducerea puterii OE: 66 Nm la 4.500 rpm
Raport de comprimare
13.1 :1
Alimentare
injecție electronică
Control emisii
convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, standard emisii EU-5
Performanțe / consum
Viteză maximă
216 km/h
Viteză maximă (A2):
201 km/h. Reducerea puterii OE: 162 km/h
Consum la 100 km în ciclul WMTC
4.2 l/100km
Emisii CO2 în WMTC
99 g/km
Tip combustibil
super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON)
Tip combustibil (A2)
super fără plumb, cifră octanică minimă 91 (RON)
Sistem electric
Alternator
alternator cu magneți permanenți de 416 W (putere nominală)
Baterie
12 V / 12 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
Cutie de viteze
cutie de viteze cu 6 trepte, integrată în blocul motor
Transmisie finală
lanț cu O-ringuri cu amortizarea șocurilor în butucul roții
Ciclistică / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din oțel
Suspensie față
Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm
Suspensie spate
Basculă cu două brațe turnată din aluminiu, monoamortizor central, pretensionare reglabilă hidraulic, revenire reglabilă
Cursă suspensie, față / spate
135 mm / 142 mm (Kit coborâre suspensie OE: 115 mm / 122 mm)
Ampatament
1,518 mm
Distanță de fugă
114.3 mm
Unghiul lagărului furcii
60.5°
Jante
Jante din aluminiu turnat
Jantă, față
3.50" x 17”
Jantă, spate
5.50" x 17”
Pneu, față
120/70 ZR 17
Pneu, spate
180/55 ZR 17
Frână, față
Două discuri flotante, Ø 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate
1 disc, Ø 265 mm, etrier flotant cu un pistonaș
ABS
ABS
Dimensiuni / mase
Înălțimea șeii
815 mm (OE kit coborâre suspensie: 770 mm, OE șa joasă: 790 mm, OA șa înaltă: 835 mm, OA șa confort: 840 mm, OE șa extra înaltă: 865 mm)
Arcul interior al piciorului
1,820 mm (OE kit coborâre suspensie: 1,755 mm, OE șa joasă: 1,785 mm, OA șa înaltă: 1,860 mm, OA șa confort: 1,870 mm, OE șa extra înaltă: 1,890 mm)
Volumul util al rezervorului
13 l
Rezervă
3.5 l
Lungime
2,140 mm
Înălțime (excl. Oglinzi)
1,130 mm
Lățime (excl. Oglinzi)
815 mm
Masă fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin
211 kg
Masă totală autorizată
430 kg
Sarcină maximă (cu echiparea standard)
219 kg

ECHIPAMENT (PARȚIAL)

Echipament standard

  • Display color TFT cu BMW Motorrad Connectivity
  • Far cu LED (fază lungă/scurtă)
  • Semnalizatoare cu LED
  • ASC
  • Moduri de pilotaj Rain/Road
  • Manete de frână și ambreiaj reglabile
  • Priză de 12V

 

Echipament opțional (din fabrică)

  • Far Pro incl. far adaptiv în viraj
  • Moduri de pilotaj Pro incl. ABS Pro/DTC/MSR/DBC
  • Dynamic ESA (reglarea electronică a suspensiei)
  • Pornire keyless
  • Apel inteligent de urgență
  • RDC (controlul presiunii în pneuri)
  • Kit coborâre suspensie

 

Accesorii opționale (OA)

  • Spoiler motor
  • Capac monopost șa pasager
  • Oglinzi și scărițe frezate
  • Șei alternative
  • Suporturi pentru genți
  • Genți soft
  • Parbriz înalt
  • Cric central

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?