S 1000 RR

18.450 €*

255 € pe lună cu 3asy Ride

Cere oferta Test Ride Configurator

* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

Toate motocicletele sunt dotate numai cu echipamentul impus prin lege (de ex. reflectoare, conform standardului Euro 4). Ilustrațiile de pe acest site pot fi diferite de acesta.

BMW S 1000 RR.

SUPERBIKE-UL SUPERLATIVELOR.

Mereu trăgând spre limită și în căutarea trasei ideale, ai 152 kW (207 CP) sub tine. Puterea fără limite împinge RR-ul tău spre maxim – cu un cuplu maxim de 113 Nm la 11.000 rpm și o curbă de cuplu de cel puțin 100 Nm pe plaja de turație între 5.500 și 14.500 rpm. La 10 ani după ce prima generație de RR a hipnotizat lumea moto, am ajuns la următorul nivel de performanță. Am revizuit aproape fiecare componentă a RR-ului – din față până în spate. Rezultatul: mai puțină greutate și performanță vizibil sporită. Ești pregătit pentru pole-position și pentru victorie? RR te așteaptă.

DESIGNUL NOULUI RR

Alege-ți culoarea.

Personalizează noul tău RR conform plăcerilor și nevoilor tale. Ai de ales între schema coloristică Motorsport și culoarea Racing Red nemetalizat.

Motorsport

Dedicat tradiției competiționale. Schema coloristică Motorsport trimite un semnal clar până departe: Aici este o mașinărie puternică, plină de sportivitate, agilitate și dinamism.

Racing red

Culoarea roșie care iese în evidență spune ce înțelege toată lumea: Acest superbike are gene de competiție și este gata să înfrunte orice adversar.

3 ani garanție.

Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.

Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.

Gândit pentru pole-position.

Oricine o privește își dă seama imediat: Aici se află o motocicletă de înaltă performanță. Fiecare parte a noului RR a fost gândită pentru a scoate maximul din motocicletă. Spre exemplu, forma cadrului cu noua tehnologie a suspensiilor fac RR-ul mai ușor și mai precis. În plus, mai este poziția în șa perfectă din punct de vedere ergonomic, o poziție fără rival datorită designului modificat al cadrului și al carenajului. Farul cu LED în echiparea standard îi conferă motocicletei un look dinamic și agresiv. Semnalizatoarele din față au migrat de pe carene până pe oglinzile retrovizoare, ceea ce nu doar că arată foarte bine, dar asigură și vizibilitate îmbunătățită. Văzut din spate, RR-ul domină în materie de design și de funcționalitate. „Toate în unul” este motto-ul aici. Pe lângă iluminarea plăcuței de înmatriculare, suportul plăcuței de înmatriculare acum include semnalizatoarele cu LED, lumina de poziție și stopul de frână.

Gata pentru circuit.

Când vine vorba de performanță, RR-ul este partenerul tău perfect. Și nu doar pe stradă, ci și pe pistă. În câțiva pași simpli, poți demonta atât oglinzile retrovizoare, cât și suportul plăcuței de înmatriculare și gata, ai o motocicletă de curse.

Pachetul M, disponibil opțional, transformă RR-ul tău în motocicleta supremă de curse. Aici, greutatea este redusă cu încă aproximativ 3,5 kg, până la 193,5 kg. Pe lângă schema coloristică Motorsport, jantele de carbon M, bateria M, șaua M, codița M și lagărul basculei M, primești și modurile de pilotaj Pro, cu modurile de pilotaj configurabile Race Pro 1-3 și sistemele electronice de asistență, precum DTC +/- Shift, Setări ABS, hărți motor, wheelie control și slide control, plus multe altele.

MOTOR CU 4 CILINDRI ÎN LINIE

152

kW (207 CP) la 13.500 rpm

100

Nm (min.) de la 5.500 până la 14.500 rpm

193.5

Kg greutate DIN cu plinul făcut, măsurată cu pachetul M

14,600

rpm. max.

Motor în patru timpi, cu patru cilindri, răcit cu apă/ulei

Date & Echipament

Patru cilindri și performanță inegalabilă.

Noul motor cu patru cilindri este uzina de putere a noului RR. Pe lângă puterea care a crescut până la 152 kW (207 CP) la 13.500 rpm, dar curba de cuplu a fost, de asemenea, optimizată. Și grație noii tehnologii BMW ShiftCam, care modifică timpul și înălțimea deschiderii supapei prin intermediul deplasării arborelui cu came, se dezvoltă mai multă putere și cuplu, chiar și în plaja de turație joasă și medie.

În plus, numeroase componente au fost adaptate pentru optimizarea greutății, volumului și designului. Acestea includ un nou concept de distribuție, supape de admisie din titan, goale pe dinăuntru și un ambreiaj multidisc în baie de ulei anti-hopping îmbunătățit (-20N). Motorul este acum cu 4 kg mai ușor și este și mai îngust, ceea ce îmbunătățește atât manevrabilitatea, cât și ergonomia. Vei observa acest aspect imediat ce te sui în șa.

EXPERIMENTEAZĂ SUNETUL RACING AL NOULUI RR

Tobă standard

Tobă finală impresionantă, realizată din oțel inoxidabil.

ELEMENTELE PRINCIPALE ALE NOULUI RR

Vedere de ansamblu a elementelor tehnice importante.

Deja de când accelerezi prima dată observi imediat: curba de cuplu excelentă a motocicletei este captivantă, chiar și la regimuri joase și medii. Aceasta se datorează în principal tehnologiei BMW ShiftCam. Supapele de admisie sunt controlate în funcție de necesități, prin intermediul unui arbore cu came mobil. În funcție de turație, timpul și înălțimea de deschidere a supapei sunt reglate pentru a obține cea mai bună performanță posibilă pentru tine și pentru al tău RR.

RR are ABS și ABS Pro, în funcție de modul de pilotaj selectat: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE sau RACE Pro de la 1 la 3. Așa că tu decizi dacă motocicleta ta are nevoie de stabilitate maximă sau de cel mai înalt nivel de performanță.

Pe stradă sau pe circuit, acest element este indispensabil. Pentru că sistemul Shift Assistant Pro din echiparea standard, cu funcție blipper, îți permite să schimbi în treaptă superioară sau inferioară fără să acționezi ambreiajul. Așa că te poți concentra doar la drum. În același timp, variațiile de sarcină asupra suspensiei și roții spate au fost reduse la minimum. Rezultatul: ești mai rapid, mai stabil și te poții bucura de și mai multă performanță.

RR vine echipat, opțional, cu sistemul DDC de nouă generație. Acum, valva electronică este paralelă cu cea mecanică. Dacă este necesar, amortizarea este redusă sau sporită în 10 milisecunde prin această cale. Pentru autostradă sau circuit, te poți baza mereu pe amortizare perfectă. Arcurile pot fi pretensionate manual.

Farurile standard cu LED îi dau lui RR noul său look inconfundabil, sportiv-agresiv. Aceasta se aplică nu doar semnalizatoarelor față, care au fost mutate de pe carene pe oglinzile retrovizoare, dar și pentru secțiunea din spate, unde semnalizatoarele, lumina de poziție și stopul de frână au fost combinate într-o singură componentă.

Punctul de referință în segmentul superbike: ecranul TFT al noului RR. Cu ecranul de 6,5’’, ai o vedere de ansamblu ideală. Poți alege între varianta de ecran Pure Ride, care este redusă la informațiile esențiale, sau una dintre cele trei variante de ecran Core Ride, dar afișează alte informații importante. Totul sub control cu multi-controller. Pur și simplu navighezi prin meniul display-ului tău TFT de 6,5’’ și accesezi diferitele funcții și setări – fără să-ți iei mâinile de pe ghidon. Așa că rămâi în control.

Pe lângă că noul RR este mult mai ușor, la doar 197 kg, are și o ergonomie perfectă. Cadrul, rezervorul, șaua, codița și scărițele sau fost toate modificate pentru mai multă susținere, libertate de mișcare, un plus de feedback și o închidere mai bună a genunchilor.

Combinația dintre scărițele frezate și noua ergonomie a postului de pilotaj, cu șaua M, pe lângă și mai mult feedback, îți oferă o călătorie mai puțin obositoare, permițându-ți să stai în șai mai mult și să te concentrezi pe obținerea unui timp mai bun pe tur.

Noul RR este echipat cu o basculă din aluminiu și pune mai eficient puterea la sol, cu o reacție mai mică din partea ciclisticii atunci când accelerezi în competiție. Astfel, pneurile sunt mai puțin solicitate. Amortizorul standard al noului RR este acum mai depărtat de motor, fiind astfel mai puțin expus la căldură. În plus, a fost instalat un piston mai mare în interior. Astfel, rata de amortizare rămâne constantă în toate situațiile.

Observi imediat, atunci când te uiți la șaua standard, că feedback-ul perfect a fost scopul. Aceasta permite nu doar o libertate mai bună de mișcare, dar și suprafața ideală de contact cu motocicleta în timpul pilotajului. Înălțimea standard a șeii este 824 mm, iar lungimea arcului interior al piciorului este 1.829 mm.

Pe lângă șaua standard, există și șaua opțională M pentru noul RR. Exteriorul său anti-alunecare și capitonajul mai dur economisesc putere atunci când accelerezi sau frânezi tare și aduc o mai bună stabilitate motocicletei. Șaua M este parte a Pachetului M. Este disponibilă în trei variante de înălțime (814 mm, 824 mm și 849 mm) ca accesoriu special.

Al tău RR poate fi convertit dintr-o motocicletă de stradă în una de curse foarte repede: stopul integrat în semnalizatoarele cu LED și lumina plăcuței de înmatriculare sunt integrate în suportul plăcuței de înmatriculare. Avantajul aici este că, în doar câțiva pași simpli, poți demonta suportul plăcuței de înmatriculare, cu tot cu lumini, și ești gata de circuit cât se poate de repede.

Patru moduri de pilotaj sunt standard la noul RR: RAIN, ROAD, DYNAMIC și RACE. Toate patru sunt perfect adaptate condițiilor respective și asigură mai multă performanță sau mai multă stabilitate și siguranță, după cum dorești. Piloții de curse, în special, se vor bucura de accesoriul special „Moduri de pilotaj Pro”. Modurile incluse RACE Pro 1, RACE Pro 2 și RACE Pro 3 pot fi adaptate individual în materie de Motor (accelerație), Frână de Motor, Control al Tracțiunii (DTC), Wheelie-Control (DTC) ABS și ABS Pro – astfel încât să obții cea mai bună performanță posibilă pe orice circuit.

Tehnologie făcută pentru performanță maximă în fiecare situație.

RR este o motocicletă de top din punctul de vedere al tehnicii, excelentă pe stradă: Cele patru moduri standard RAIN, ROAD, DYNAMIC și RACE deja acoperă numeroase stiluri de pilotaj într-o varietate de condiții. Modurile Pro, ca accesorii speciale, îți pun la dispoziție lumea competițională cu trei moduri suplimentare RACE Pro 1, RACE Pro 2 și RACE Pro 3, cu Launch Control, Limitator de viteză pentru linia boxelor, HSC Pro (Hill Start Control Pro) și DBC (Dynamic Brake Control). Cu multicontroller-ul, poți configura următoarele setări prin display-ul color TFT de 6,5’’: răspunsul la accelerare, incl. Caracteristica motorului, frâna de motor, controlul tracțiunii (DTC) incl. wheelie control, ABS și DDC (Dynamic Damping Control). Și, cu o apăsare de buton, poți regla setările în mers prin DTC +/- Shift. Grație cele mai noi tehnologii care implică senzori cu 6 axe și precontrolarea cuplului, funcționarea controlului tracțiunii DTC este deosebit de lină și de eficientă. Procedura are loc indiferent de treaptă, viteză și înclinare.

Cu sistemul DTC de nouă generație, primești control al tracțiunii mai eficient, mai puternic și mai sigur și, astfel, un plus de forță de tracțiune.

Mai multă stabilitate și o mai bună aplicare a forței.

Noul RR este singurul superbike înmatriculabil legal cu o basculă de aluminiu care a fost folosită anterior doar în competiții. Greutatea cu 0,3 kg mai mic reduce semnificativ masa neamortizată și induce o reacție mult mai mică din partea ciclisticii la accelerarea puternică. În plus, amortizorul spate complet reglabil, este instalat mai departe de motor și este mai puțin expus căldurii produse de acesta. Acest lucru are avantaje semnificative pentru amortizor. Prin schimbarea raportului pârghiilor pe care este montat amortizorul de la 1,9:1 la 1,65:1 și folosirea unui piston mai mare, s-a putut alege un arc cu rată de deformare mai mică. Minimizarea frecării sporește confortul și performanța, din moment ce amortizorul reacționează rapid și precis. Întregul sistem solicită mult mai puțin pneurile.

Amortizoare perfectă pe orice drum.

Cu accesoriul special Dynamic Damping Control (DDC), filosofia de control a suspensiilor electronice adaptive, plus componente mecanică de amortizare, au fost înnoite. Indiferent că te afli pe un drum lăturalnic sau pe un circuit – valva controlată electronic asigură mereu amortizarea perfectă, în funcție de modul de pilotaj selectat și de scopul urmărit. Valva electronică este acum paralelă cu cea mecanică. Dacă este necesar, amortizarea este redusă sau crescută în 10 milisecunde. Pistonul flotant vopsit în câmp electrostatic este foarte sensibil. Dacă este necesar, pachetul de shim-uri poate fi adaptat de specialiștii noștri în suspensii.

Furca este și ea controlată prin intermediul unui senzor liniar de poziție cu DDC. Amortizarea este reglată și aici în fazele de comprimare și de revenire. Suspensia poate fi reglată și manual, în funcție de nevoi.

DATE & ECHIPAMENT

Performanțe pe care le poți vedea.

RR nu se dă în lături de la o provocare. Acest lucru este evident nu doar din designul sportiv, ci și din tehnologia din interior.

DATE & ECHIPAMENT

UN LOOK PUTERNIC PE STRADĂ

Mănuși ProRace

Mănușile ProRace îți protejează degetele, dar sunt și extrem de confortabile

Cască Race

Cu această cască și viziera sa mare, poți să te concentrezi complet pe drum și să reacționezi rapid ca fulgerul.

Cizme ProRace

Aceste cizme sunt pentru piloții adevărați. Carcase dure de carbon la tibie și la călcâi asigură un plus de protecție și de stabilitate.

Alte modele

R 1250 RS

HP4 Race

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?